knäppa människor!

och det finns många av dem!!
det va en kvinna idag som kom in till salongen och började babbla på något språk jag inte alls förstod, sedan berättade hon att hon hade 3 barn å pappan hade stuckit, hade inte mediciner lr mat till barnen och de saknade pappan å de bara gråter å gråter..
ja,,, vad säger man???
sedan fortsatte hon å förklarade att hon ville ha pengar till barnen, försökte förklara att jag inte hade nå pengar å jag inte kan ge från salongens kassa heller, efter en stunds tjat om pengar började hon dra i mina armar! herregud människa! ge dig ngn gång!!! sa dock inte de utan försökte backa undan,, å då menade hon på att hon kunde få inpackningar å shampo istället å då var det helt plötsligt inte så noga med pengar till de stackars barnen,,
vid det här laget hade jag redan hunnit bli bra uppretad! men där gick droppen, komma in hit å dra en snyft historia om sina barn, tigga om pengar börja dra i mig å säga "no comprende,no comprende" nästan hela tiden,, för att sedan vilja ha gratis inpackningar å shampo, och som inte de var nog va hon fräck å frågade om hon kunde få en gratis klippning!
och hon såg juh inte ut å vara fattig direkt, någor hyffsat snygga kläder med fejk dior glasögon, ett guldhalsband, med tillhörade guld örhängen å ringar, såg även ut å ha ganska nyköpta skor?? jag menar,, hallå?! så beter man sig inte å om man skulle ut för å tigga om pengar se till å se fattig ut å gå inte runt i nyköpta kläder då!!

nej usch va sur man blir, å när man är själv på salongen å inte kan göra så mkt mer än å låta trevlig men bestämd.. å larmknappen va jag inte direkt nära om hon skulle göra något annat =S jaja thats life :P

va tvungen å skriva av mig lite... hoppas eran dag har varit bättre än min :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0