hade långtråkigt =)

så jag hittade lite gamla bilder haha :D tänkte lägga upp lite gamla godingar ;)

 

girls night out, stranddagarna! (jag 3:e från vänster)


jag förra sommaren/hösten,,


  jag på hotellet i mallorca =)


älskade lilla skorpan, hade varit hemma hos oss endast 2 dagar ^^


syskon kärlek! får en puss av lillebror


äter lite glass på mallis


ännu en till bild från mallis,, märks de att man längtar tillbaka?


haha under den tiden man hade tuttar ^^


oj, liiite mullig man va i ansiktet hehe


haha ja i kort å brunt hår ;) å håller på å gör en spegel?? :D


long time ago...


ett år sen,, Ayia Napa!

många fina minnen ;) jaja som sagt, hade lite långtråkigt därför jag va lite EEEgo å la upp bilder på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0