film mys!

va iväg till nöjesbutiken å lånade en film,, "one missed call" lite små äcklig om man är lätt skrämd som mig hehe annars lite av en b film men tyckte de va värd å se iaf ;) men nu ska vi kolla på en av mina favorit filmer
"I am legend"    will smith är som gjord för den här filmen! den är iaf den bästa filmen jag sett iår! Lätt :D
imorgon är de upp å jobba igen, inne på min andra vecka som själv =) tror chefen kommer förbi imorgon, hade väl ngn kund inbokad om jag inte minns helt fel,, ska se om de går å övertala henne å beställa hem mer produkter då jag har sålt slut på en hel del förra veckan... inte kul om de står tomt på en del ställen i hyllorna, ingen bra service då juh haha :D nej men så farligt är de inte, bara ngn produkt som är slut å de kommer iaf om ngn vecka då,, å snart bär de iväg till Thassos! gissa om jag längtar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0