en helg på gelleråsen

lördag å söndag tillbringade jag å älsk på gelleråsen å kikade på norska mästerskapet i roadracing, lördan va de bra väder iaf men idag spö regnade det juh =/ blev dyng sur hela jag! å kallt blev de =/  men men, kul å kika när dom åker iaf =) å kul att Andy vann i sin klass, nedrans vilken bra körning han gjorde!!! å det gjorde jerry oxå han kom i mål som 5a men pga av tjuvstart sjönk han ner som 10a :P hehe illa !

och i lördags kväll hamnade vi hemma hos martin (mårten) å drack lite,, sedan blev de statt, inget vi hade tänkt oss men resten drog dit så det gjorde vi med, hade dock inte klätt på för att gå ut, men skit samma. gick juh bra aif, å jätte tråkigt va de på statt, längesen man va där nu som de va så här trist :P så vi följde med martin å hans granne hem, å där blev de efterfest :P själv blev jag bra trött så jag gick å la mig innan 2, men blev väckt av niklas sen vid 3, fattade ingenting då, sen kom martin in å fråga om ja skulle ha en drink så då skulle han ta en öl :P å så blev de för vid det laget hade jag redan piggnat till å hörde en massa röster å musik från altan så kunde ändå inte somna om :S sen gick jag å la mig runt halv 5 skulle jag tro.. å åter igen blev jag väckt av niklas när han kom in på morgonen haha fan va full han var! men bra go hihi!

sen upp runt 9 imorse, nästan helt väck... men bara nästan ;) orkade till å ta intiativ till att hjälpa martin med städningen från gårdagen, sen hem, duscha, för att sedan åka iväg till gelleråsen igen =)

å nu till veckan ska jag klippa Jerry när han ändå är i kga, hans mamma insisterade haha!
på tal om till veckan,,,, är själv nu på salongen i 3 veckor.. :P kommer juh bli ensamt efter ett tag, å så måste man gå dit mkt tidigare nu när man ska hinna göra iordning kaffe, räkna kassan ställa fram allting,, ja å lite där till :P men de kommer att gå bra :D får juh se på det positiva! för om 4 veckor just nu ligger jag å älsklingen på greklands stränder å mår gott! det ser jag fram emot!!!!


till den här ön ska vi för den delen,, Thassos =)
gud va jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0