en dag i solen!

vilken underbar dag det blev tillslut!! trots en knacklig början :P tänkte eftersom niklas ändå åkte ut till banan,, själv... så skulle inte ja sitta hemma å slösa bort en solig dag som denna =) så ja beslutade mig för att gå ner till näset, själv! förvånade mig själv att jag faktiskt gjorde de,, är annars lite väl blyg för att tex gå till stranden sj lr iväg å beställa mat sj,, vet är lite fjantigt, men sådan är jag!
iaf,, ville juh komma iväg i tid, så hoppade in i duschen å gjorde lite peeling å scrub på kroppen så solen verkligen kunde ta ;) sen när ja kommer ut märker jag att katterna har smitit över till grannen,, igen! emn den här gången gått in till hennes lägenhet! så de va bara att dra på sig morgonrocken å kila över,, hade tydligen inte gjort så mkt, hon va inte arg iaf men jag skämdes,, nedrans tok katter!!
å sen skulle jag ta på mig bikini, men hittade inte den ja skulle ta! illa, så testade en vit men underdelen satt juh som en blöja! hängde så de såg ut som man hade gjort ner sig =S så ja fick välja mellan blöj bikinin eller att ha en enfärgad överdel (som gör så att mina tuttar ser ännu mindre ut) å en as gammal bikini underdel som inte alls är särskilt snygg.,, hmm svårt val?? nej de fick bli den gamla bikinin, vägrar å se ut som,, ja jag vet inte vad :P
så packade ner badlakan, mobil,hörlurar solskydd å sololja ;) gick över till konsum å köpte med lite frukt å dricka samt en korsordstidning :D sedan blev de en liten promenad ner till näset ^^ 
när jag kom fram å hade lagt mig till rätta va de bara att pressa på å njuta!! å gick iväg å doppa mig lite emellanåt oxå, å då fick jag sällskap av Kenta, skönt å slippa bada ensam iaf haha
å jag mitt nedrans klantarsle! råkade stänga av mobilen, å glömde totalt bort min pin kod! så de blev låst,,,,, så nu måste jag ringa kundservice imorgon för att få den :S gick juh tydligen inte å komma in på mitt 3 heller för de lösenordet kunde jag heller inte haha å de skickas juh till mobilen om man glömt de, dåligt! ringa till marcus å klaga lite sen tror jag hehe

fick skjuts av kenta hem runt 4 å då i samma veva kom älsklingen hem strax efter mig, vilken tajming!! så vi åkte ut med hans pappas båt å njöt några timmar ute på sjön, badade, lekte i vattnet å njööööt!! å nu när man kommit hem har ja märkt att ja fått världens snyggaste bränna! eller inte,, Kritvit rumpa! å knallröd under å näsan ser ut som en clown,, å bara halva halva jag ä röd, så ser man mig från sidan ser jag ganska rolig ut kan jag lova haha fy f**n :D jaja shit happens!


jag å älsklingen <3

så nu ska jag ta ett städryck här hemma, nedrans hur de ser ut, rolig lördags nöje va? :D
ha de bäst!!
// caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0