de va denna helg de!

å idag kom man upp tidigt å hann å göra iordning mig på ca 20 min! rekordtid för mig! iaf när man ska tvätta håret å allt hehe sen upp till gelleråsen å kika lite man åkte vi halv 11 för att byta om till domarkläderna :P passade på å tanka å åka till niklas pappa å hämta bilpasset så man kommer inte på gelleråsen utan att betala.. sen iväg till stora valla å döma lite fotboll, å ja,, de va ruskigt varmt! hehe men gick bra ändå ;)
sen hem snabbt för å ducsha å ta på mig nå andra kläder för att komma iväg till gelleråsen igen, missade 3 race tror jag så de va lite synd men hann å se resten iaf :P
sen när ja kom hem hade jag fått mail av marcus =) han mailade över min pin å puk kod!! han är en ängel!! man blir såå låst när man inte har ngn mobil, ingen väckarklocka, ingen som kan nå en å jag kan inte nå andra heller :S men nu kan jag de! å vad glad jag blev!!!

 
underbar klänning från Zara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0