börjar sommaren att komma?

solen tittar fram mer å mer för varje dag nu =) å imorgon skulle de bli kanon väder!! om de nu blir de ska ja åka till skara sommarland :D åker dit med pappa, mia å lillebror + faster å kusinbarnen, så det kan nog bli riktigt skoj ^^ ska nog ge mig iväg  å kika efter en annan bikini, en man kan leka lite mer i utan att man tappar den :D haha
igår fick jag ett riktigt städ ryck här hemma å det känns väldigt skönt,, iaf nu i efterhand haha skurade bla badrummet å under badkaret,, jiiiises va skitigt de va! några månader sen sist :S å sorterade bort en massa saker på hyllor i å lådor mm. bra nöjd med mig själv!
sen på kvällen testade ja å rosta färskpotatis i ugn med olivolja,balsamvinäger å timjan å de blev lyckat! Mmm va gott de blev! å niklas tyckte om det med så de är juh alltid en fördel.
nu håller jag på å tvättar, vilket är mindre kul, men de behövs.. försov mig dock en halvtimme =/ tvätttid mellan 7-12 å jag vakade halv 8! illa... jaja hoppas man blir klar med de mesta iaf ;) sen halv elva kommer anders hi å ska klippas igen, sen hoppas ja att pappa å dom kommer. är så kul å träffa lillebror <3


förra midsommar hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0