blåmärken å nackbesvär

de är några av sviterna från gårdagens nöje,,, :P
efter jobbet drog jag ner till näset där älskling å hans bror väntade i båten,, åkte ut på sjön å där skulle jag åka sån där ring efter båten,,riktigt kul till en början! har gjort de flera ggr förut med pappas båt, men aldrig skadat mig som jag gjorde nu :S bland vågorna någonstans tappade jag kontrollen å lyckas få mitt knä i huvudet, en till våg, slår mig i, men vet inte var å sen en tredje våg kastades jag av, kände ¨på en gång att jag hade landat på nå konstigt sätt..
så nu idag har ja ett litet blåmärke vid ögat, blå märke på ryggen å benet samt uppskrubbade armbågar,, men de är bara små saker egentligen, min nacke är de dessvärre sämre med,, har fruktansvärt ont i den, å på jobbet idag ar inte varit lätt då jag inte kan böja ner nacken eller titta upp, inga snabba rörelser lr liknade å höger sida nacken å neråt till svanken ä bra öm,, man får hoppas att man bara är omtöcklad från gårdagen å att de inte är mer än så =) har iaf tagit ipren å smörjt in mig med heat lotion, försökte med ett varmt bad men de orkade jag inte ligga i så länge,, men men ,, är man med i leken så får man leken tåla! synd bara att man ska få så förbannat ont för de! haha

ett annat nöje jag roade mig med igår va bechvolleyboll vid tower beach med charlotte,joni, sandra, å hennes pojkvän, blev dock inte vad jag hade tänkt mig,, hämtade charlotte vid halv 9, kom till stranden vid 21, upptäckte att de inte fanns nå nät där, går till bilen för å hämta ett rep när jag kommer tillbaka har en "hundj*vel" bitit sönder bollen :D haha sånt händer juh bara inte!! så där står vi,, utan boll, utan nät.. men jag å charlotte tappar inte modet för de! åkte hem till charlotte där vi hittade en volleyboll, 2 st hopp rep, sen tog vi en tur förbi mc donken å tog en milshake =) så runt 10 kunde vi börja spela, men fick inte igång nå vidare spel men uj va jag skrattade!! så näste gång blir de under dagtid å allting är fixat i förväg :D

jaja thats it! hoppas jag blir bättre i rygg å nacken till helgen, för nu gäller det,, ska döma i sun cup karlstad å en klass a final,, vill INTE göra bort mig då! så de har inte blivit ngn joggingtur i dag,,, :P
nu ska jag hoppa i säng å sov lite grann, fullt upp på salongen imorgon!



                           älsklingarna!


vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0