barnvakt !

jajamen, älskling å jag sitter barnvakt åt mina små syskon ikväll,,   så  vi har mutat dom med godis, kina mat  å en massa tv spel :P  blir väldigt uppskattat iaf haha  så har vi gjort det lite mysigt i vardagsrummet med madrasser å mys, så alla ska sova här ute ikväll =)   en annan anledning till varför vi gör det (å varför ja å niklas har sovit här inne den senaste veckan) är pga att det är nedrans kallt inne i sov rummet! :P

nu ska ja ta å städa bort julen, ska bli skönt =) känns alltid så fräsht när man har fått undan allt små plock överallt, mysigt å stämmningsfullt innan jul men nästan dagen efter har det genast blivit tröttsamt..

image119

så här ser det ut vid tvn nu, lite bättre än innan iaf! =)

image120



åh det finns ingen bättre än dig babe!!
gud vad jag älskar dig!!!
Du är mitt allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0