att vara utan dator

både min å niklas dator har pajat nu,,, =/ de är skiit!!! så de är därför ja är nedrans seeg på å svara på mail å sånt :P
idag har jag varit på ett ställe där jag trodde att jag aldrig skulle sätta min fot! haha nämligen rogers hårvård! den lilla blå kiosken brevid torget =) tog med min herr modell för att få lite tips om fönvågning :P jag hatar verkligen å göra gubbiga frisyrer, men de är ett måste det med :P men tydligen va de ingen bra modell så nu får jag gå ut på stan å ragga ngn gubbe ;)

jag & älsk va till örebro igår och va på bio,, firade lite 9 månader =) myys! älskar dig mest!!!

imorgon bär de iväg till gävle =) hälsa på carro å pappsen :P utgång på lördag men är dock inte sugen på det eftersom det är helgen innan löning å jag är mer sugen på nästa helg! =D skojsigt!! men hem till emma ska vi iaf å festa litegrann sen får vi väl se (=

haha guud va jag skrattade på träningen idag ;) provade mrl passet för första gången å jag hängde inte med ett dugg ;) hehe men roligt hade jag iaf =)

nu ska ja å niklas börja göra iordning lite tacos ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0