att vara nöjd med sig själv!

jag måste säga att jag är ganska så nöjd med både vikt å kropp nu =) har gått ner till det jag vägde i 8:an, så slipper man känna ångest varenda gång man går upp på den där förbannanade vågen! =) och ändå slinker att en å annan pizza å godis bit ner, så nej jag har inte bantat, blir tokig på alla som springer runt med sina konstiga dieter :P haha förutom dom so mverkloigen behöver de, men de är en helt annan sak =)
men de blir både för å nackdelar,, :P

för de första, så hänger de flesta jeansen vid rumpan numera :P
för det andra tycker ja att tuttarna har krympt
för de tredje så vet ja att ja kommer att gå upp i vikt nu när man tränar, eftersom muskler väger mer än fett,, visst det är bara en dum siffra på en våg men den/de siffrorna kan göra en riktigt förbannad ibland!
och för de fjärde kan de bli ganska tjatigt på jobbet då arbetskamraterna tycker att man försvinner, så lite när jag inte! herregud, finns att en hel del kärlekshandtag runt midjan som man kan gosa med!! ;D

och just nu är man på den andra jobbet i filipstad igen,, inte det roligaste man kan göra på en lördag natt,, men men, lite extra pengar är alltid välkommet ! =) så nu håller man på å planerar inför den 26 ;) guud va jag längtar! då blire champagne! :D + en massa annat gott ;) som kanske lite bacardi razz å sprite! Mm va gott det är!! å självklart en hel del tjej drinkar ;) får be våran personliga bartender å göra iordning nå gott haha :D
så till början av kvällen blir de girls only! för att sedan släppa in resten =) ska bli kul å se alla igen som sagt!!
 image123image122



igår hade ja, charlotte å emelie mys/film kväll hemma hos emelie! och guud va fint emelie har fått i sin lägenhet nu! *avis* sjukt snygga tapeter!! 
och till film måste man självklart ha ngt gott å äta! fruktsallad, glass å godis, och dricka fick det bli!! =) underbart! 
filmerna som vi såg igår va the legend med will smith - sjukt bra film! och supernördarna! haha den va att lite skojjig ;) 

nej nu ska ja gå å kolla lite på sex and the city!
(tog med mig boxen så jag har ngt å göra inatt ;) )
ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0