att känna sig lite besviken

fick inbjudan till nästa stegs domarutbildning i måndags, men till min stora förvåning så va utbildningen bara med tjejer! hallå, vad är det här?? det är juh absolut ingen skillnad på reglerna mellan dam & herr fotboll, har alltid varit med de andra grabbarna förut,, nu känns de som att man kommer ännu längre ifrån karlskogas domarklubb,, visst förstår jag att de gör de här för att satsa lite på en annan å att man ska komma upp ännu lite mer, men kan man inte göra det samtidigt som man går med de andra?
nej nu ska man på kurs i karlstad å sova över,, sedan är det bara tjejer... visst det kan vara kul det med men jag trivs bättre med våran domarklubb.. så är deltagar avgiften dyrare nu oxå, förut har den kostat ca 600 kr nu kostar de 1500,,, men iof får man igen det på en helg men ändå :P


nu i veckan har jag kört igång med träningen :D passade på när de ändå va premiär för de nya passen, så de blev lite combat i onsdags å lite pump igår =) så nu känns de i låren vill jag lova :)

igår va ja hem till jenny å satte i lite löshår på henne igen, så till veckan ska hon hjälpa mig å ta ur mitt , behövs nu ;)

nu ska ja ta å åka iväg till emelie =) men ni får ha de så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0