att ha shoppat lite ;)

nu har man fyllt på garderoben lite ytterligare =) å jag tror helgen outft är avklarad =) sminket är iaf fixat, älskar å köpa nytt make! å det blir juh självklart från favorit stället make up store ;) så de blev 3 ögonskuggor, varav en lite mer skimmer =) en ny fräsh rouge, en grå kajal penna, en glitter eyeliner/eyeshadow och slutligen en rosa läppglans! såå snyggt va det! =) tur att man hade presentkort för kalaset gick på ca 1000kr =) men de är värt varenda krona, och man känner så mkr snyggare när man har nyt smink på sig när man ska ut!
blev även lite:
 armband från mq
örhängen från gina tricot
2 vanliga långa linnen från gina, ett lila å ett grönt
2 fest toppar, båda gråa men med olika tryck
björn borg trosor
ny bh
skimmer lotion från hm
svart vas från hemtex =)
å sen en massa små plock från ikea, varav 12 nya rosa vinglas =) det va tur att carro var med mig annars hade jag blivit snuvad på 500 kr :P dom slog in dubbelt på glasen :S men de löste sig iaf å jag fick pengarna tillbaka =)
har även passat på å köpt smala sugrör (ser snyggare ut till drinkarna) å lite drink paraplyn ;) tjusigt!

imorse skulle ja köra carro till jobbet men biljäveln krånglade! den ville inte starta! så kom en gubbe å sa att det inte var nå bensin i bilen, såklart att de finna bensin i bilen, blev mitt försvar men då blev han juh nästan arg :S så vi tog carros pappas bil sen fick min lilla pappa komma å hjälpa mig, å då va de ngn sladd som hade hoppat ur =S åh vad jag hatar gamla bilar! nej de ska va en helt ny så allt går av sig själv :P haha

idag åker jag hem! saknat min babe en massa mycket! ska bli kul å dra med sig all packning på tåget :S hehe
ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: Åsa



Var har du hittat smala sugrör?

Jag har letat utan resultat.



2008-09-01 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0