att ha åkt tåg

åkte upp till gävle idag,, sov nästan hela vägen,, vilket va riktigt skönt =) kände mig sliten efter jobbet idag :)
väl framme kom pappa å hämtade mig, å jag va nog inte så där överlycklig å åka ut till skutskär på en gång :S men men så kom jag på att jag inte har ringt ´mias mamma (pappas sambos mamma) å tackat för presentkortet på make up store =S det känns inte så kul, otacksamt å ringa nästan en månad efteråt å tacka juh.. men ja,, inte så mkt å göra åt!
imorgon ska ja å carro ut på lite shopping! känner verkligen att jag behöver det nu =) tänkte köpa lite nya tallrikar å lite små plock hem till oss,, alltid kul med lite nytt,, sen har ja en massa presentkort ja ska göra av med =D ska även hitta ngt snyggt till nästa helg ;) åhh vad jag längtar!!!!!

funderar på om jag ska ta å beställa nytt löshår,,,, jag vill jag vill jag VILL!!!! men,,,, har sagt att jag ska försöka vara utan det ett tag sen efter ja fyllt år,, men hur ska man klara det när man känner sig skallig utan allt fejk hår? Hmm illa,, tåls å fundera på nu under helgen iaf =)



ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0