wicked night!

igår var de ful rulle hela dagen, skjutsade babe hem till sin mamma vid nio på morgonen, (han skulle åka cross med kompisarna) sen for jag iväg till Nordmark för å klippa lite ;) skönt med lite extra faktiskt. Å i Nordmark kan man passa på å klippa lite för dom åker juh ändå aldrig ner till salongen i karlskoga iaf :P
å jag lyckades tajma in allt så nedrans bra så jag blev till och med lite stolt över mig själv =)
så halv 7 kom ja till kga igen, in i dushen fort som f*n (skulle på årsmöte/domarfest på kvällen) lyckades nästan komma i tid, haha. Smög in lite försiktigt där alla redan hade satt sig.
Efter mötet följde lite mat/sallad å det börjades korka upp lite överallt. Runt halv 9 drog vi upp till bassängen, gott å ha ett omklädningsrum för sig själv haha kom på då i efterhad att de va onödigt å sminkat sig innan å fixat håret :P men är man tjej å fjantig så är man!
Så var det dags för 5 kampen, så de va tävlingar som :
* den som lyckas med å göra den största bomben
* kasta en tennisboll som ej får hamna i vattnet ( å jag lyckades på nå knasigt vis kasta de rätt upp i taket :D dom andra fick sig ett gott skratt iaf)
* leta småmynt på bassängens botten
*stanna under ytan i exakt 20 sekunder (de skulle man gisa sjäv när man trodde att den tiden hade gått)
* till sist, stafett med klädsim :P usch va jobbigt de va! men roligt var de!

efter femkampen så åkte jag därifrån, passade på å sminka om mig igen, hade glömt plattången så håret looked like shit! älskling å alex (tror ja han hette) hämtade mig men tydligen behövde ja inte bli skjutsad för ja skulle bara upp till intersport vid kulan, men ja slapp gå iaf :D där va de liten tjej fest innan statt =)





sen blev det statt!
kom in gratis så det va skönt å slippa betala :P
konstigt nog hade ja skit kul ute fast de inte va så mkt folk, me man va väl på rätt humör ;)
efter det, fick jag reda på att de var en som hade sagt att niklas inte är den snällaste mot mig när han är på fester =S å att han ha varit otrogen, det känns inte så kul å höra. Tror faktiskt inte han är en sådan person, bara folk som älskar å förstöra mer för andra tydligen >=(
sedan gick ja å charlotte + några till på efterfest, så de va tur att man hade med sig 2 st bikinis :D
kom hem runt 4 halv 5 tror ja :P en snäll taxi chaufför skjutsade hem mig =)
gott å slippa att gå ute med sportbagen å blöt hår =)

idag har jag spenderat nästan hela dagen i sängen med älsklingen!
rikitg mys dag har det varit!!
love you hunny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0