shut the f*ck up å sätt dig längst fram i taxin! Yeah...

snokar runt lite å blir så sugen å köpa lite nytt till garderoben!!

image170
Den här tex =) finns på ridestore.se Mmm...

image171image172
Härlig vår jacka! Wesc,, finns bla på Nelly.se :)

image173
More panties for the people! Finns bla på upercut


image174

Evisu =) looove it! beställs från Stayhard.se

image175image176
linne från ridestore ;) grymt snyggt i ryggen =D

________________________________________________________

och vad har man sysslat med idag då? jo de blev en liten jogging tur i ca 35 minuter efter jobbet :P
passar på när Niklas ändå inte är hemma,, så han ja suttit å nördat mig framför x-boxet å spelat lite..
intressant va??
imorgon tror ja att jag ska klippa mig :P men är nog lite för feeeeeeeg för å klippa av mig håret till den frisyren jag vill ha :P sparat mitt hår länge nu sen en viss frisör klippte av ALLDELES för mkt hår! intressant de där när man ber om bara topparna, å de va 8 veckor sedan man klippte sig sist,, så klipper de iaf en decimeter!
det har ja aldrig gjort å det kommer jag aldrig göra i mitt frisör yrke! Visst att man kan råda människan i fråga att de behövs mkt mer än bara ngn centimeter, men vill inte kunden det så är det bara så!
det är min uppfattning av de hela iaf ;)
Mitt älskade shampo är slut,, å vi beställer inte från det företaget =S får passa på å köpa det när ja kommer till gävle nästa gång =)

nu har jag funderat lite på hur jag ska göra lite mer i framtiden,,
(känns väldigt långt bort än så länge, men hur jag än gör så kan jag inte undvika den haha)
och jag måste säga att det känns bättre å bättre ju mer jag tänker på den tanken,, få se hur det blir nu framöver =) *längtar*
tihi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0