kort hår!

jag har överraskat mig själv,, blev chockad av mig själv helt enkelt,, jag har klippt av mig håret! thats it!
som sagt så hade jag bara tänkt å toppa de lite men,,, wtf, klipp av mig de istället innan jag ångrar mig ;) haha å så blev de,, men har fortfarande kvar längder fram till å kort i nacken,, så nu vill ja nog bli hel blond igen för de ser nästan ut som en liten bulle vid nacken.. dels för att man har så tjockt hår å des för att de är mkt mörkare än de andra.. men ska försöka få någon å hjälpa mig med det inom en snar framtid =) kan juh få lite tips på visningen i örebropå måndag iaf =) handlar just om blonda hår,, Blond Me ^^

image178

så ser ja ut numera då,,,
image179

åh jag har precis kommit hem från jobbet så jag ser lite sliten ut :P

image180

närbild på potatis näsan =D den bjuder jag på! ;P
ån nej jag kollar inte in i kameran,, hatar det ^^


image181
ska köpa nytt tränings kort nu oxå, för då blir de absolut mer träning.
men nu ska jag byta om å åka iväg å köra lite pump :D

image182



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0