gesällbrevs ångest!

det är vad jag har nu =S
alla säger hela tiden:
 "men det där kommer du juh att klara av galant! du blev ju bäst i klassen, så det är väl inget problem för dig!"          
   jo man tackar ja! fyyyy vad jag är nervös,, 11 veckor kvar bara... å alla modeller är inte helt klara.. jaja de gäller å ligga i hårdträning nu =)
å nu börjar träningsmatcherna dra igång igen! gott gott! får ge mig ut å springa ngn dag,
 men de blir juh så sent varje kväll.. jaja.. :P
å jag tror (eller jag hoppas) att niklas har börjat tänkt till lite mer nu =) en hel vecka har gått utan tjafs :) ett litet framsteg iaf... haha I belive in love!!

image169

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lycka till på Gesällen ;) Det där kommer du klara galant om du kan hålla nerverna i styr och kom ihåg att det är en helt vanlig dag på jobbet ;) !! KRamar

2008-02-27 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0