för jag älskar honom..

jag erkänner,,, jag triivs i mitt nya hår =D fluffigt å lätt,, men kommer sakna de långa
 ibland när man vill göra nå kul..
har ändrat färg på Kenta igen,, alltid kul å exprimentera med färger :D bara så ni vet!

__________________

Gaaahhh vilka jävla människor det finns! herregud! att man ens kan slänga ur sig sådana saker! tror aldrig niklas skulle göra något sånt! vare sig han hade flickvän lr ej! man kan bara inte säga så! En del idioter kan juh faktiskt tro på det. Försök å förstå att det är allvarliga saker som ni slänger ur er när ni sprider sådana rykten! Oh my god!!! ursäkta mig men jag blir så nedrans arg!!!!!!!!!!!!!
Skärp dig!!!!!!!!

__________________________________

jag tror (eller så är det helt enkelt inbillning) att de hjälpte mig å niklas att jag skrev lite om vårat nedåtgående förhållande förut,, att ngn annan fick insyn i förhållandet (om ni förstår vad jag menar) han fick upp ögonen efter det känns de som,, å nu har de inte blivit något tjafs alls =) för ett tag såg jag faktiskt ingen annan utväg än att gå åt skillda håll, men nu känner man sig nykär igen haha :D stolligt :) hoppas att de förblir så,,, så han inte faller tillbaka dit vi var på väg nästa gång det uppstår ngt tjafs...... för jag älskar honom!

ikväll när älsklingen kommer hem blir de tacos å mys pys :D

Älskar dig min goos!

image147



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0