det finns underbara människor

skönt å veta att det finns vänner som stöttar en! det värmer i hjärtat kan jag lova =) tack!

image153

visning å utbildning på örebro slott imorgon iaf, de kan bli lite kul,, vet inte hur ja hade tänkt mig innan men tydligen skulle jag dela mig i tre delar... ut å äta med charlotte å emelie, va på träningslagret å gå på combaten, å sen visning å alla tre saker vid ungefär samma tidpunkt.. bra gjort av mig!


man behöver inte bli slagen för att man har fått blåmärken,, det räcker gott å väl med hårdhänta grepp å lite väl våldsamma "knuffar" in i dörr å golv... och sen en envis caroline som går tillbaka med hoppet om att han ska lugna ner sig men i själva verket bara irriterar honom mer. han är inte perfekt.. men de är verkligen inte jag heller..
men jag önskar att vårat förhållande vore det..
för gud vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0