att klippa en människa som har sömnsjukan

det är vad jag har gjort idag.. och det vill jag aldrig göra om! satt med hakan långt nere vid bröstet, nickade till ett flertal gånger, så man vågade inte sätta saxen nära huden rktigt.. sedan försökte man prata så mkt man kunde med kunden så att hon inte skulle somna men de va lönlöst.. sdan skulle hon börja måla sina naglar å somnar även då! fullt med hår på både naglarna å nagellacket, å det va riktigt svårt å se om det blev jämt på båda sidorna då hon inte satt still eller kunde vrida upp huvudet ordentligt. så det kan jag lova va en riktig utmaning!

har även kämpat lite med dockan inför gesällbrevet idag,, blev lite vågor på gubben, volym å form på gumman å uppsättning på fröken fräken... fick till luggen lite bättre nu också. Tar med ngn bild på de med =) har inge annat bättre för mig.


image154


ikväll har ja varit å tränat pump, kändes gott! å nu kan man visa sig på gymet igen då inte blåmärkena syns =/
efter det drog ja å Kenta till mc donkan å feta oss lite haha passar väl bra efter man har tränat?? :D å nu är niklas borta med martin å hans "ragg" haha. även fast vi bor tillsammans känns de som man aldrig träffas i vissa perioder...


Kommentarer
Postat av: anna

men gumman. han behandlar dig ju inte rättvist. vet att man kan vara rädd för att ställa krav, för vad händer då, gör han slut? har varit i samma situation. men jag fick ställa mig frågan, vill jag ha det såhär hela livet? vill jag ständigt klaga, städa, trippa på tå och alltid vara perfekt för den andra. ingen orkar det. och det är bättre att det tar slut nu, innan man blivit äldre, och kanske fått barn osv.. våga ställa krav, annars orkar du aldrig. tar slut ändå...

2008-02-22 @ 21:26:15
Postat av: Anna K

Heeej tjejen :)
kul att du skrev, nej jag tror inte heller kalle skulle vara det, men klart man blir ledsen när det går en massa rykten osv. Men bara o se framåt han är en toppen kille!Hörde att ni brukade dömma ihop :)
Ha det så bra och var rädd om dig !

2008-02-23 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0