att äntligen ha en dator!!

har juh faktiskt upptäck att det GÅR å klara sig utan datorn :P men bra trist är det haha
image124

i helgen har ja kört gokart för första gången ;D fan va kul det va!! jag, älskling och martin drog upp till sundsvall i fredags efter jobbet, å bra fort gick det, nedrans dårar!!!!!!!!!!!!
men men måste erkänna att de kändes som att kasta bort en helg, det enda som va kul va go karten :P mer tänker ja inte nämna :P

idag lyckades jag riktigt bra med en avfärgning =) de va lite kul ;) inte alltid de blir som man önskar när man gör det, för man vet aldrig hut porösa topparna blir å hur mkt färg de suger till sig efter det.. men den här gången blev de kanon bra =D
å mitt hår har blivit färgat oxå,, dock inte så bra,, jeanette å jag lyckades inte med mitt lilla expriment, så nu funderar jag på om jag ska ta å våga klippa mig kort till en snygg frisyr när jag ändå är i farten lr om jag förblir tråkig å bara toppar mig å klipper upp det en nedrans mkt ;) för det tar juh bra låång stund innan man får långt hår igen, å min hårförlängning har ja lagt på hyllan, det ljusa ska ja kasta nu, har juh varit med i både bastu bad, utomlandsresa två gånger å dessutom bal å student :P nej. nu får mitt långa slitna hår vila så mitt riktiga hår kan bli friskt å skönt igen =)

på fredag ska ja leka med linneas hår :D hihi ska hitta på nå fräsigt till henne =)
igår åkte ja till dennis på kvällen, skulle bli lite klippt inför alla hjärtans dag =) annars har de väl inte hänt så mkt mer i mitt lilla liv sen senast, förutom att man har upptäckt att man har rasat lite i vikt å nu börjar de bli smått tråkigt att alla påpekar det hela tiden :P mwtf! ska gå å gosa lite med älsklingen, skrek lite åt honom förut när han brände mig när ja diska, hehe så jag får väl gå ä säga förlåt <3

ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0