usch!

fy idag har ja inte mått något bra alls! illamående som bara den!!! å inte kunde ja somna om när älsklingen gick vid 5-6 imorse, så sen dess har ja varit vaken.. men har hållt mig liite sysselsatt iaf, med tvätten dock,, inte lika kul.. men väl behövligt! men inte kul å springa upp å ner när man inte mår nå bra, å har inte tid eller lust å va sjuk nu, så ja hoppas man bir bättre sen så man orkar med å jobba..
känns inte som man är en i gänget längre, har dock bara gått 1 1/2 vecka men de känns redan skillnad.. lite trist, men kul med kunderna iaf =) vi har bytt till en annan färg nu på salongen å den är jätte bra! mycket mer täckning på de gråa håren än kc och igora va.. kommer dock att sakna loreal richesse färgerna, va perfekt bla till blonda hår eller till hår som bara behövde lite upfräshning,, fast man hittar alltid nya favoriter ;)

haha å vet ni vad? ja är nästan klar med alla julklappar!! =) känner mig lte duktig! så ska ta en dag å baka litejulgodis men de gör ja lite närmare jul...
å katterna har redan förstört en av mina fina tomtar!! en stor tomte som satt på en stubbe och som äter julgröt,, den är i ca 100 bitar nu =( å inte får ja ha adventljus stakarna ifred heller hehe de där gröna plutarna man har runt vare ljus sitter de å gnager på å ser så belåtna ut! jaja de mår bra av lite jul fint dom med hehe å självklart kommer de å försöker fjäska för mig när de märker att ja är sur på dom, å hur man man motstå världens sötaste katter? så min tjurighet blir inte långvarig..

nu ska ja snart ner i tvätt stuga å ta upp de sista, å allt ät säkert inte tort heller, då är det bara att använda sin fantasi var man kan hänga blöta kläder, å de börjar ja bli riktigt bra på! kanske dags ä köpa ett torkställ?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0