tisdag!

idag har de rullat på med klippningar på salongen iaf ;) dagen går lite fotare då =)
imorgn blir de lite fika eller en liten matbit på melkers efter jobbet med charlotte! och på torsdag ska ja till sjukgymnasten å få akupunktur igen.. inte det man ser fram emot mest iaf haha å sen på fredag ska ja till arbetsförmedlingen med mina meriter som de ska ha till min profil där.. hoppas de kan vara liite mer trevliga än sist..

ikväll vilade jag en stund i badkaret,, såå skönt! få ligga där, omgiven av värme, känna sig helt lugn och avslappnad.. MMm de är vardags mys de!!

älskar dig Niklas!!! du är världens underbaraste människa !!! <3




för övrigt,, de som kommenterar i min blogg får gärna skriva vem den personen är,,
inte kul å svara till anonyma hela tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0