snacka om att vara känslig!

är nog inne i en känslig period just nu hehe, igår så kollade jag och älskling på "P.S I Love You" å de dröjde inte länge inna tårarna kom, å inte ville de sluta heller. snyftade mig väl igenom halva filmen... sen va de nog dags å ta en paus, såskulle niklas upp så tidigt, så de inte blir allt för sent =)

Är så glad att jag har niklas att luta mig emot, få känna hans kärlek, hans varma famn, det finns inga ord sm eskriver hur mkt jag älskar honom!!! allt varar kanske inte för evigt, men jag önskar att vi gör det!










haha å det är någon rolg figur som har skickat in en julhälsning till kt tror ja att de va,, å den va till niklas hallbald på såningsvägen 10 b, pussar och kramar från din linda carlsson!
hehe ja,, vet inte vad man ska säga,, antingen är de någon hemlig beundrare (minst troligt för den skulle knappast skriva från din linda) eller så är de kanske någon som vill jävlas å spela oss ett spratt,, eller kanske någon som är avundsjuk på vårat förhållande å önskade innerst inne att jag skulle bli sur på honom =) Men icke sa nicke!
å niklas är ju inte ens skriven hos oss, han är juh skriven på en adress i karlstad, å det finns ingen mer niklas hallblad i den här stan, så de måste juh vara han de menar. Å de roliga är att niklas mormor ringde hans mamma å frågade om hon hade sett vad de stod  tidningen,, å vad de var för något. hehe ja ja kanske roar någon,, men väldigt uselt om de är de sist nämda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0