nu är julen över!

har varit en väldigt intensiv jul trots att man var på ett å samma ställe under julafton men de ar på krafterna å äta all jul mat, all choklad, umgås å vara social. å nu märktes de att man har blivit äldre,, haha brukar alltid få e ordentlig hög med julklappar hos pappa, men nu blev de sammanlagt 5 paket + presentkort,, men fick en lite mer dyrare sak oxå,, fast den får ja när de kommer nästa gång,, blev en filmkamera den här julen =) så nu kommer vi att kunna filma å spara många fina framtida stunder!

åkte hem på juldagen till kga igen,, där väntade en ensam hemma kväll med katterna då älskling va ute å festade =) men tjii fick jag,, runt halv 12 staplade det in folk som niklas hade dragit med sig, å där gick ja,, i myskläder, glasögon rufsigt hår... som tur va hade ja precis tagit på mig mysbyxor för tidigare under kvällen hade ja strosat omkring i bara underkläder på nederdelen,,, ingen som skulle se mig ändå, trodde jag! så jaslog mig ner inne i sovrummet å började städa å vika lite tvätt,, för tjejerna som va med vågade knappt säga ett ord när ja va där ute, så tänkte at de är lika bra att hålla mig undan lite så flickstackarna törs prata,, men de va ett par riktiga fjortisar tråkigt nog.. tur va så slängde niklas ut dom efter ett tag,, å jag fick äntligen sova å 2 st stannade kvar å sov över i vardagsrummet.. marti fick iaf soffan haha medans den andra stackare fick sova på golvet... å jag å älsklingen fick vara ifred hela natten ^^ tihi
dagen efter vaknade man av ett mindre trevligt ljud,,, någon som hade druckit alldeles för mkt dagen innan å fick hjälp av toaletten... fy!!!!

sen skjutsade ja hem dom så de fick sova vidare å jag å älskling gjorde oss iordning för att åka till nordmark å fira jul hos mamma,, innan vi åkte iväg tog vi oss en meny på mc donalds, (trodde inte att en timme senare skulle vi bl bjudna på julmat) så hla dagen var man konstant mätt!! efter julmaten hos mamma blev de fika med ris ala malta =) Mmm finns de något godare?? :D blev sjukt trött efter all mat så somnade en liten stund innan de var dags att gå vidare... till nästa middag! å vi blev bjudna på tacos buffe hos thomas & lotta. blev en hel del poker den kvällen å de andra ganska onyktra :P men inte jag,, =)

och idag har varit en slappar dag,, å åter igen,, väldigt mkt mat!! åt lövbiff med vitlöks smör å vitlökskroketter + sallad,, guuuuud va gott de va! å självklart lite glass till efterätt =) som ni märker har man knappast hållt igen med maten nu, hehe men de är ju jul :D


å julklapparna hos mor blev både ja & niklas nöjda med =)
och av älsklingen fick jag  body butter från body shop,, Mmmm!!
sen en huvud massage spindel ;)
yoga matta =)
ett riktigt snyggt linne "metal mulisha"
å en huv tröja med märket spy på, så den här julen fick ja MYCKET bättre julklappar än förra året haha sorry älskling,, men nu har du verkligen lyckats!

så de va lite från min jul helg,, hoppas ni har haft de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0