måndag

åter tillbaka till jobbet idag,, började med mjukstart, vilket kändes skönt! började kl 14 å hade bara stammisar som inte skulle krångla något =D ibland kan de va skönt med lätta arbetsdagar!
jag försökte ta mig ur lägenheten å dra mig bort till träningslagret, men de blev inte av, så istället lagar jag lite mat å går upp ännu mer i vikt! :P

imorgon händer lite roligare grejer,, ser fram emot..
imorgon kväll försökte ja dra ihop till en Buzz kväll,, men få se om de blir något, kanske blir ja å charlotte hehe sen på nyår har de äntligen blivit fixat vad vi ska göra =) så de blir middag här hemma hos oss, sen lite mys å tjejerna + några till kommer. ska hitta på ngn go efterrätt oxå, så de känns att man lagt ner lite tid på det =)

så ikväll ska ja städa lite efter ja fått i mig lite mat,, är vrålhungrig!!!
å ibland kan vissa personer reta galla på mig!! fan va irreterande! jaja...



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag vill ha efterätt! Mmm :)

Och vi kommer ha den bästa buzz-kvällen någonsin.. så rutinerade som vi är! haha

2008-12-29 @ 23:10:58
URL: http://charlize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0