loving, caring...

älskar dig niklas!! du är mitt allt !!!!!!!!!!vad skulle jag göra utan dig?
gud vad det har förändrats mellan oss två,, å till det mkt bättre! för ett år sedan trodde jag verkligen att de skulle ta slut mellan oss, allting var så svårt, allt kändes jobbigt.. en tuff period helt enkelt, men vi har klarat  oss genom den med å båda har mognat ganska mkt, speciellt du min älskade!!
att vakna upp å ha dig vid min sida betyder så otroligt mkt för mig ska du veta! du förgyller verkligen min tillvaro ;) även fast du är min sambo så är du också min bästa vän, å jag hoppas att vi kommer att få dela många underbara år tillsammans!

Älskar dig min underbar Niklas!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0