julklappar!

nu så har jag nästan slagit in alla julklappar! ska fixa med å köpa lite saker till julgodiset ja ska göra till helgen oxå..
imorgon ska ja å älsk till örebro, först ska ja klippa dennis sen hämta min nya mobil =) gött med en ny, min är bra sliten..
sen kanske man hinner kika efter någon julklapp till pappa oxå? vet inte vad ja ska hitta på, mamma kommer få en hel egendesignad spa dag, som innehåller både ansiktsbehandling, fotbad, massage, klippning å färgning, inpackning, styling samt make up ! så avslutas de med en fin middag ;) inte helt fel... tror ja iaf :)

hehe å lillebror ringer å frågar om ja kommer till "lulafton" så ja kan leka med honom tihi han är för underbar!!

imorse va ja på massage,, min rygg hade blivit lite bättre nu iaf, men ska fortsätta å hålla igång med cirkulation i axlarna, så de inte förvärras.

har kommit på en sak... guud va underbart gott de är med apelsiner!!! haha har ätit flera stycken idag, får nog köpa mer tills imorgon,, =)

nu ska ja gå å mysa med älsklingen lite,,, han är för underbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0