en ny början?

de vet man aldrig! =) i slutet a veckan vet ja garanterat..

fan va skönt de är med sovmorgon måste jag säga hehe vaknade nyss ;) å inte behöver ja stressa, börjar inte förrän om 3 timmar.. visst kommer att bli segt efter ett tag men nu njuter jag mest! man får göra det bästa av situationen.. imorgon ska ja upp tidigt iaf, ska på akupunktur med ljumsken... får se hur de går då.. hoppas verkligen att jag kan bli bra så småningom så man kan börja träna igen å förhoppningsvist dömma till våren. men ja skulle tydligen inte ha för höga tankar om de.. men ja vet att ja är envis å vill ja någonting så brukar ja satsa 100% för att nå dit!
för nu gillar ja inte att se på mig längre, haha har gått upp 3-4 kilo på inte alls lång tid... ja som va ganska nöjd med vikten som den va nu!! men de mesta roligt kanske är kortvarit? hehe jaja jag får ge mig å äta så förbannat å kanske ut å gå? nej ja JUST DE! det får ja inte heller!! ja kan iof börja mindre bitar å ta de lugnt, men inte nå längre promenader inte... bläää!!

nej nu ska ja g å lägga mig i ett hett bad! ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0