det börjar ordna sig!

jag kan inte förklara de känslor som jag känner just nu,, men jag börjar få ett lugn inom mig, å jag känner mig till å från som världens lyckligaste Caroline i Världen!

å nu kan ja verkligen säga att de är körigt på salongen!! OJ ojoj! men kul är de! man drar verkligen upp tempot å blir helt plötsligt mkt mer effektivare haha
igår fick ja världens hår att hålla på med!! usch! långt ner till ändan, tjockt somm ett,,, ja jag vet inte vad! å håret hade inte blivit klippt på ca 2 år! så fick bara ta av 20 cm,, låter mkt på andra hår men inte på detta! å sen skulle de bli uppklippt, å en lugg,, å inte nog med de,, de skulle färgas! visste genast att ja skulle bli sen,, men inte hur sen.. kvart i 8 var ja klar! ca 300 ml färg gick de åt, vanligen går de åt ca 40 ml.. så då fick man en utmaning å de blev bra tillslut =)

idag blev de lite permanentning å klippningar,, tycker verkligen inte om att permanenta,, old shool! kul när man får fria händer å man gör en frisyr permanent, men inte en typiskt dam perm... men bra att hålla igång fingrarna!
imorgon börjar ja 11.45  så skönt att man får lite mer timmar nu iaf, å måndan börjar ja oxå tidigare å tisdan innan jul blir de en hel dag =)

å jag måste skärpa mig!! detta måste ja göra,, helst igår!

*fylla i kassa kort lr va de heter å skicka in till handels så man kan få ersättning

* gå til arbetsförmedlingen med mitt deltidsintyg

* skicka in några andra papper till mitt fack

* ringa försäkringsbolaget ang min bil, som ja fick en nedrans hööööög räkning på!


och jag vet inte varför ja tar tag i problemen? för att de är jobbiga? ja självklart men tar ja itu med de så blir ja av med de å jag får min lön som vanligt, jag drar bara ut på skiten,, å de är bara JAG som blir drabbad! illa!! jag måste verkligen verkligen skärpa mig!!

sen imorgon ska ja sätta i lite löshår på charlotte innan jobbet, å sen på kvällen kommer syskonen hit å ska sova över. och då passar vi på att baka lite jul godis weeei!

har varit duktig idag å klätt granen,, får se hur länge den får stå upp å se fin å julig ut,, för ca 10 min sen satt ena katten däri å lekte med kulorna...........

lycka till! Till Mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0