the day after...

igår va en riktigt bra dag! niklas å mårten vankande å va bakis på morgonen :P å ja skicka iväg niklas till tvättstugan kl 07.00 för å slänga in lite kläder =)  sen hann vi tvätta 4 maskiner :P efter det åkte vi in till karlstad där ja hiottade ett par jeans på carlings, riktigt snygga va dom! å köpte ett par jeans åt niklas, nå G star från JC. sen efter en snabb visit på bergvik åkte vi hem till mamma i nordmark där ja fick klippa syskonen å lite grannar ^^ vi åt lite mat å hann till å med åka å kolla på huset de ev. ska flytta till.
sen va de lite ilfart hem till kga igen, blev lite senare än vad vi hade tänkt haha å då va de bara å slänga sig in i duschen å fräsha till sig, på med de nya jeansen å ett svart linne med öppen rygg, så va man redo för utgång! innan vi drog iväg blandade jag iordning en go drink som bestod av :

10 cl vodka
10 cl blå curacao
10 cl ananas juice
å resten sprite



blev ganska lyckad tyckte jag ;)
iaf,,, drog iväg å hämtade upp mårten å sen hem till Salle, va dessvärre inge vidare drag där men vi hade kul iaf hehe å härjade lite i väntan på skjuts till statt 8D jaja ibland får man vara lite galen...

innan vi gick in på statt är minnet lite suddigt haha
 när vi kommer in å ska beställa en drink från baren å då upptäcker niklas att han har tappat min femhundring! blev faktiskt lite sne på han, men är väl kanske inte hans fel? men ändå mina pengar :S redan gjort av med så mkt pengar redan den dagen,,,, men ngn lycklig stackare blev 500 kr rikare..
träffar många kompisar å stämningen är på topp =)
blev tråkigt nog att vi gick hem tidigt men så blir de oxå ibland..
hemma somnar alla nästan på en gång å niklas är ganska dålig, resultatet efter lite för mkt alkohol.
å idag har de varit en riktigt seg dag,, jag, niklas å martin har kikat på filmer under förmiddan å käkat mat från sibylla, åt dock inte så mkt,, sen har jag städat en del, ser inte så städat ut här hemma ^^ men de mesta av dagen har spenderats i soffan,,  å imorgon väntar en ny arbetsdag,, är inte sugen alls... vill sova ut ordentligt en dag! men de blir juh flerdagar så det hinner man med! bara å bita ihop, dra på sig ett stort leende å försöka va så trevlig å social man kan vara.

under veckan har de hänt lite saker oxå som ja inte hunnit skriva om,, jag har varit på synsam på synundersökning å fått reda på att jag ska få glasögon, hittat ett par som jag får om ca 2 veckor, bra snygga va dom med usch vad ovant de va å se sig själv med glasögon, men man vänjer sig =) sen har jag hjälpt sandra med hennes löshår å hjälpt jenny med hennes, å har även satt i mitt ^^ men ska dock ta ut de om ngn vecka igen, ville bara va långhårig en stund innan ja får för mig å klippa mig mer ;) å i fredags satt ja å emelie å kollade på kort från gamla goda tider hehe å så blev de lite film, alltid lika kul å umgås!

nu ska ja fortsätta å kika på en film som går på tvn.. ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0