thassos topp 10 bilder

de här bilderna tycker jag nog är de bästa,,
 å älskling är grymt het när han fått lite färg på sig ;)
älskar dig min Niklas!!

topp 10 på älsklingen:




 Nr 10,, en skön bild helt enkelt!



nr 9,  glad å underbar!


nr 8, vid den här stranden blev de en hel del snorklande!! grymt kul!


nr 7, sista baddagen på Thassos å den blev på Thassos strand vid stan..
helt underbara dagar!


nr 6, älskling posar!




nr 5, lullig å het niklas, å världens underbaraste natt framför oss!


nr 4, my sexy man! kom å ta mig!!!


nr 3, underbar... :D


nr 2,  så jävla het!


nr 1, jag älskar dig MIN Niklas!
du är verkligen mitt allt!
tack för en helt underbar vecka som jag aldrig ska glömma!

det var dock svårt å välja bilder på älsklingen, för de fanns så många andra som va så fina på honom,
men just nu blev topp 10 de bilderna iaf =)


å på mig fanns de inte lika många bra bilder men här kommer iaf

Topp 10 på mig



Nr 10, som sagt första dagen, ingen färg, men en helt perfekt dag!


Nr 9, båtturen runt Thassos, trots att ja blev sjösjuk så va det coolt med allt snorklande


Nr 8, Lite kaffe fter maten måste man ha ;)


Nr 7, Visar upp min bättre sida,, haha


Nr 6, kanske inte så bra bild trots allt, men de va den mysigaste stranden,
å 2 st burk dricka som ja dricker på bilden kostade 50 spänn!


Nr 5, andra dagen, svalkar mig lite i havet


Nr 4, en nyköpt bikini som jag hittade där nere, den va lite frän


nr 3,   Älskling å jag ska ut å käka lite.


Nr 2, jag vid vårat favorit snorklingställe,
perfekt å ha med undervattenskameran!


Nr 1, hittade ingen som ja tyckte va bäst på mig, men älskade bikinin så de fick bli en bild på den,,
 en klassisk semesterbild, men den är på mig iaf haha,,
 vet att jag har dålig fantasi, men som sagt,,
så blev de ikväll!


Topp 10 bilder på oss!


Nr 10 Gud,,,,


Nr 9 ..Vad.....


Nr 8 ..Jag....


Nr 7 ...Älskar.....

Nr 6 .....Dig.....


Nr 5 ......Min....


Nr 4 ....Underbara.......


Nr 3
..Niklas!!!


Nr 2
Du & jag...


Nr 1,
....För alltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0