stressig dag på salongen

idag, lr ja enda från i tisdags har de verkligen varit fullt upp på salongen å de märks att man är bortskämd annars när man har folk omkring sig som hjälper till, annat nu när man är själv :P men så här mkt jag tjänat in till salongen på behandlingar (eftersrom jag har haft sem. i 2 veckor så har jag bara jobbat 2 veckor å 4 dagar i juli) så mkt har jag aldrig tjänat in på en hel månad ens! haha då kan ni förstå att man har slitit en del ;) men de är roligt! har även haft lite utmaningar, som idag, en tjej som ar långt , brunt fläckigt hår å är orange på vissa delar i botten ville bli väldigt mörk brun med nästintill vita slingor,, omöjligt kände jag först, men vi fixat å hon blev nöjd :P men de tog sin tid.... haha !

idag lunchade jag å niklas på katrinedals,, åt apelsindoftande fläskfile med stekt potatis å congak sås,, vilken tyvärr blev en besvikelse, fläskfilen smakade inte alls som fläskfile, snarare ngt annat kokt kött, å potatisen va inte vidare värst god, ganska flötig =( å såsen va mer som pepparsås,, jaja vet att dom brukar ha väldigt god mat, men inte idag! inte ens pizzan som niklas åt va god :S

jaja, nu ska ja göra en betydligt godare mat iaf ^^ marinerad kycklingfile med vitlökskroketter =) så ska jag göra de lite mysigt på balkongen så vi kan äta ute igen =) va så mysigt sist vi satt ute där och åt. sen blir det nog en tidig kväll,, kl 8 imorgon på morgonen ska ja dra igång dagens första match på sun cup!  å etfter alla matcher drar vi till gävle å hämtar min dammsugare å niklas elsystem! ( fast de är i enköping)  fullt upp som vanligt =D

så nej,, de blir inge Putte i Parken för oss hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0