slutdömt... =(

blir ingen mer dömning för min del den här säsongen... =`(     är så fruktansvärt sur på mig själv att jag inte lyssnat på min kropp innan,, envis som man är,, FAN!! 
va till sjukhuset idag,, å där konstaterade läkaren att de va några muskelfästen som slitits av,, å att jag förmodligen har gått med en inflammation där under en längre period, å att de nu sa stopp.... så ingen träning, ingen dömning ingen överansträngning för min del,, på minst 6 veckor,, då är fotbollssäsongen över... =( =( =( =( =( =( =( =(
sen efter 3-4 veckor ska ja till en sjukgymnast så ska de göra iordning nå program så jag kan stärka upp det igen,, å få olika stretch varianter ja ska göra dagligen... suck... sen berättade dom att eftersom jag har bra muskler så har ja kortare band/fästen lr va tusan de menade så de är ännu viktigare å sköta sjukgymnastens instruktioner framöver,,
har ringt Bent för å lämna återbud till de matcherna ja hade på listan, varav en ja va riktigt sugen på å döma,, i kumla med en av sveriges främre kvinnligare domare div 2 damer... men men,,,, hoppas att man får mer chanser nästa år,, nu blir de å fokusera på återhämtning å ta de lugnt... fan nu när de hade gått så bra på lilla VM..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0