packa smart!

kan inte sova... kanske lite nervös inför resan?? för många tankar är nog i mitt huvud, väskan är inte packad färdig än, saker ska fortfarande ordnas,, å lite annat smått å gott.
har hittat lite packningstips hur man ska packa smart =)

*rulla ihop kläderna istälet för å vika dem, blir mindre skrynkliga å de blir mer plats

* vakumspåsar,, blir grymt mkt plats över!

* omtåliga saker i mitten, omvirat av handduk lr kläder

* dusch creme, tvål, shampo lr liknade i små fryspåsar, vill inte förstöra kläder i onödan =/  

hehe påminner mig lite om ayia napa ;) på vägen dit packade man jätte smart å noggrant, men va inte lika duktig på hemvägen, hade glömt å lagt ner mitt solvent (hårförlängningsborttagnings medel för tape hår) i en liten påse, så när ja kommer hem är de flesta av mina kläder nerdränkta av solvent å de stinker utav dem! ni som har använt det vet vad jag menar :P haha !

* packa även skor i små påsar, vil inte lorta ner de andra kläderna!

* lägga det tyngsta närmast kroppen , de  underlättar bärandet.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0