Lilla VM!

igår kom jag hem från lilla VM i skattkärr, åkte dit tidigt i fredags morse, å jag kan säga att man är lite slut i benen nu! =)
det gick alldeles över förväntan där borta,, på fredags morgonen delades vi in i de domar teamen som vi skulle döma, å jag hamnade med 2 som hette Deniz å shersad (eller hur de stavas) å de känns som att man inte kunnat ha hamnat i bättre team :D vi hade grymt kul å vi va bäst! haha under de 2 dagarna man är där "tävlar" man om vilka som ska få döma final matchen,, å gissa vilka som fick göra de??? VI!!!!!!!!!!! kändes så härligt! ett annat team va helt säkra på att de skulle få döma så de kändes bra härligt när de sa att vi skulle döma den matchen =)
efter varje match blir de genomgång med en domarkontrollant/instruktör som berättar vad man gjort bra å dåligt å vad man ska tänka på,, å jag fick inte en enda anmärkelse under hela lilla VM, ^^ måste erkänna att man blev glad! å Deniz sa att han tyckte ja va den bästa tjejdomaren som ad han hade sett, då blev jag lite förvånad å glad, å de bäst va att han inte sa de till mig rakt ut utan till de andra,, kul kul.... haha men han hamnade lite på minus sidan till en början hos mig, då han trodde att ja va 15-16 år hehe visst att jag ser liten ut,,,, men 15-16??  ok man ser faktiskt yngre ut i fotbollskläder, "domarfrisyren" å osminkad så jaja,,, :D sedan lade han märke till mina fina håriga ben ;P hade inte orkat raka dem tills då, å de märkte han,, trodde ja väl aldrig att en kille på 17 år skulle lägga märke till haha man får bjuda på sig själv helt enkelt! 
i det stora hela va de lyckat,, ganska mkt problem med ljumsken dock,, å shersad hade problem med knät,, men vi va tappra å kämpade på i spöregnet! på kvällen va ja helt slut,, ville bara hem till niklas å krypa intill honom å snosa,, istället fick ja ligga inne i ett styrketräningsrum med en annan tjej,, som för övrigt ja inte alls gillade särskilt mkt,,, så de va lite minus.. 
så kollade vi självklart på OS invigningen oxå, efter de va de bara å gå å lägga sig, nedrans va trött jag va :P 

så de va min lilla VM premiär de =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0