inhandlat de sista =)

va som sagt till örebro idag,, å där köpte jag ett gult linne på gina tricot, ett vitt linne på intersport åt niklas,, sen på siba hittade vi en adapter, vet inte om de ens behövs där men kan alltid va bra å ha ^^ sen köpte jag en undervattens kamera ;) så de kan bli kul med lite annorlunda bilder oxå!

växlade inte lite pengar oxå, så man inte står där helt oförberedd,...
men de bästa köpet idag va juh våran nya dammsugare !!





den här godingen står nu hemma hos hos å blir upp laddad, å jag fick tilslut min vilja igenon, niklas ville ha den svart bruna,, men jag ville ha den här färgen, å med lite tjat å övertalning så lyckades jag att med de med =)
va juh trots allt ja som betalade nästan hela, niklas hjälpte till med 300:-
men den ska stå å bli uppladdad ordentligt nu innan man använder den så vi får dammsuga ordentligt när vi kommer hem istället.. kommer bli bra mkt roligare å dammsuga nu iaf!

tidigare i veckan köpte jag en lite större kattställning till våra älsklingar,, å den är väldigt omtyckt av dom hehe de springer runt på den, sover å leker på den, så de va ett bra köp =) har de lite mer å roa sig med när vi är borta så länge.
de får visserligen sällskap en stund varje dag för niklas mamma kommer hit å passar dom lite då & då, men de blir juh fortfarande inte på samma sätt =/ sen kommer min pappa å sover ngn dag här nästa vecka, så då får de juh lite mer sällskap oxå ^^
har även köpt lite leksaker till dem, å laddat upp skafferiet med mat till dem, å godis såklart!


nu har jag, niklas å mårten precis käkat lite mat, så nu skulle de iväg en stund, å martin är snäll som ställer upp å skjutsar oss till arlanda inatt, jätte snällt!!
har dock inte kollat upp ordentligt hur vi ska ta oss hem än,, hehe men de löser sig, annars får vi ta tåget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0