gött!

matchen idag gick bra mkt bättre än gårdagen ^^ va en lugn å tråkig match dock,, mindre kul,,, men va bra för min ljumske, =) så imorgon blir de vila en dag sen på fredag är de lilla vm i skatkärr med övernattning,, å de ska dit en tjej oxå =) hoppas de blir kul, skoj å inte va ensam tjej hela tiden,, men iof,, jag klagar inte :D
härligt med extra pengar nu oxå inför resan ;) fick biljetterna för den delen i måndags :D så nu är de verkligen på g!!!!

hmm jag är den enda från karlskoga som blev uttagen i år till Lilla VM?? tråkigt juh! känner bara igen en där,, å han dömde jag med i karlstad i helgen under sun cup,,, men de blir lite mer skinn på näsan om inte annat,, å de är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0