GAAHH!!

igår när jag dömde blev de stopp för mig,, tvärstopp,, min ljumske sa verkligen ifrån!! kunde inte ta ett springsteg utan att de högg, förut har ja klarat av å springa iaf fast de har gjort skit ont men de gick inte nu,, så blev efter i nästan varje anfall å kunde inte koncentrera mig på matchen ordentligt, å inte nog med de,, kom världen regnskur på köpet, =/ så idag försökte ja å fixa en ersättare åt mig för matchen ikväll,, kunde omöjligt döma den själv,, å faan va ont jag ahr! att gå till jobbet, stå, sitta röra sig,skratta, hosta,, ja allt gör fan ont nu! så ska man stå på jobbet å va trevlig mot kunderna å ge bra service när man på insidan skriker av smärta! usch va jobbigt de har varit,, vore ja inte så envis så skulle ja nog stannat hemma idag :P så tror ja får ringa återbud till matchen imorgon oxå =/ ledsen ja blir,,,
jaja de positiva är att på söndag åker vi :D de får mig å bli på bättre humör iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0