första dagen efter semestern ^^

å det gick bra! kul å se Carina igen!! va 5 veckor sen sist :P
å nästan fullt upp hade jag idag, en som va sjuk annars skulle ja varit helt fullbokad,, kul start =D imorgon är de fullt igen, så det är bara att slänga sig in i hetluften igen haha men de är gott det med.

imorgon på lunchen ska ja till synsam oxå å göra en synundersökning,, ska bli kul å se om man ser bra lr ej hehe känner att jag ser dåligt på långt håll, svårt å läsa skyltarna när man kör bil, man måste komma ganska nära för å se vad det står ordentligt =S men lika bra å kolla upp det !

nu ska ja tillbaka till jobbet,,, glömde å diska 2 st färgskålar kom jag på,,, inte kul å komma tillbaka imorgon å börja fixa med å skrapa bort gammal färg :P så glömde jag min påse från JC där oxå,, va ner dit på lunchen å köpte 2 st t shirts å ett par frank dandy trosor,, fräsht med lite nytt ^^
men som sagt,, ska iväg till jobbet igen... det man inte har i huvudet har man i benen!!



                                    Du är mitt allt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0