attans!

märkte att jag har glömt min ena domartröja i skattkärr =/ får ringa runt lite å höra om ngn har sett den,, typiskt att de va den nya då... så nu har ja bara en kortärmad å använda,, om ja inte ska dra på mig en urgammal,,, =S
n till veckan har ja fullt upp med matcher, måndag- torsdag är de matcher,, klirr i kassan till grekland! - Ja tack!!
dömde mitt gamla f -97 lag förut,, hehe å de spelar juh 7 manna å de har ja nog ine dömt på 2 år tror jag,, de hade ingen domare så då kan man väl ställa upp? även fast de inte är så mkt pengar ^^ men kul å se små tjejerna igen =)
nu ska ja vänta på att älsk kommer hem från garaget så ska vi åka till hans mamma å fika lite,, va längesen vi va där nu,, har nästan jämt fullt upp, men bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0