åh orkar inte!!!

dömde match igår igen, den nionde matchen på 3 dagar,,, å min ljumske va helt kaputt efter helgen, måste verkligen åka å få hjälp om de finns ngn hjälp man kan få? inte kul när varenda springsteg hurts like hell! så va inte direkt på alerten med springandet går,, å sen hjälper det inte direkt när man kommer in på planen å man får en känsla att alla bara suckar "å nej ska hon döma?"  nedrans va mkt mer taggad man blir,, eller inte... å det kvittar hur mkt fördelar man ger till rävåsen å hur mkt man lät dem fajtas igår, de är fortfarande inte nöjda, innan matchen tänkte jag att nu ska dom få kämpa lite mer för bollen (båda lagen såklart) men vissa frisparkar kan man inte ignorera, å fast rävåsen kör över villastan å vinner med fantastiska 8-2! så är det bara 2 st som kommer å tackar för matchen sen,,, tycker de är så dåligt! hade kunnat förstått om de va villastan som sket i å tacka med tanke på förlusten,, lr om man hade haft ngn väldigt disskusion med en av spelarna på planen, men de hade inte varit ngt sånt, de minsta de kan göra är väl å tacka för matchen? visst hata mig som domare men hata mig inte som person!
så hörde man vid en frispark till vik, - va var det nu då ? - armarna såklart! vad tror du hon annars blåser för? men var ska vi ha armarna då?
ja prova å inte ha dom i motståndarens rygg å trycker,,, de kanske funkar?
jaja hade iaf en dålig dag, modet va nte på topp, blivit knas på jobbet, gick tydligen inge bra på matchen? å hemma gick de ännu sämre...
men men,,, nu är de en ny dag, å en ny match väntar,, idag herrar div 5, mkt roligare å döma ^^ men tur att man bara ska va ad för mer hade jag inte pallat idag känner jag...

ursäkta o ja är lite negativ, men har sånna dagar oxå ;P
ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0