vårväder & härliga promenader!

tre dagar i rad har ja å niklas vart ute å gått efter ja slutat jobbet =) såå underbart härligt! i söndags va vi vid rävåskullen å ja gjorde tappra försök till att stå på händer :D kan erkänna att ja inte lyckades så bra ;)  så ja gjorde lite breakdance freeze istället :D haha

idag passade vi även på å sola,, men väl hemma så fortsatte inte vårat mys humör som har hållt i sig bra länge nu,, så de slutade med en trasig potatisskalare, hack i vägen efter stekpanna, å en nat på soffan :P mysigt vi kan ha det ibland! herregud.......... förstår verkligen inte, ena dagen är vi som ett nyförlskat kärlekspar å ena stunden är vi som katt å råtta.. jag tror att jag har väldigt svårt å förlåta å komma över vissa saker,, man blir ständigt påminnd om dem. sedan tror ja att ja har ett väldigt kort temprament,, börjar tråkigt nog bli uppstressad/nervös för gesällen.. så lätt irriterad är jag. å han lyckades övertala mig å låna honom 3500 fast ja va fast besluten å inte låna ut nå mer pengar... så bra gick det!  trist å läsa min blogg med de oändliga tjatet med min babe,, men de är min blogg, mitt liv :P så skönt å få skriva av sig ibland, =)

_________________________

mer å mer matcher börjar på å bli uppbokade nu inför fotbollssäsongen =D inbokad in till september nu iaf :P å macher på listan har redan blivit uppsatta.. två fina matcher å börja med :P
rävåsen - deje (damer div 5) å andra matchen,, en klassiker :P derby mellan filistad och lesjöfors! strulig match kommer de nog bli med mkt gnäll från båda lagen, å från filipstad känner alla igen mg :S lesjöfors flickorna hatade mig efter föra säsongen haha få se hur de går nu :P måste ge mig ut å springa mer!!! roligare å träna styrka än kondition ;)

söndag blire iaf att åka till anderstorp å kolla på lite roadracing med niklas. alltid kul =)
ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0