update

åh vilket underbart vårväder vi har idag!! kändes nästan lite tråkigt att vara inne å jobba hela tiden ...
i lördags dömde jag min första ute match =) Rävåsen  - lillstuga. så himla kul å börja döma igen! å revbenet kändes bra nu iaf haha bara att man va ganska mkt förkyld ,,, men de gick bra!
sen hem å tog ett långt härligt bad. Sedan iväg å solade litegranna,, kändes väldigt skönt måste ja erkänna ;)
lördagkvällen hade ja inge planerat tills Rikard hörde av sig :) så åkte iväg till honom där vi hade förfest på 2 pers! - Inte illa det inte ;) haha men vi lyckades å ha kul iaf, synd bara att han inte hade guitar heroes hemma för då hade jag ägt honom i det igen ;D efter 12 ngn gång drog vi till statt,, va ganska mkt folk ute,,, tror jag :P

söndan drog det iväg till ikea :D inhandlade en ny matta till vardagsrummet,, brun,, skitfin! & en tavla till hallen,, såg så trist ut innan,, å som vanligt blir de en hel del annat smått å gott därinne ;P

ska ringa hb till veckan och höra om man får tapetsera om =) någon som vet?? skadar iof inte å fråga =)

ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0