mini me!!

har skapat en alldeles egen liten mini me! haha :D lr om de är syrran som tycker om att vara lik sin syster ;) hon skulle nämligen ha likadan frisyr som mig ;P försökte övertala henne om att hon skulle spara ut håret,, men de gick inte =) hon skulle se ut som mig XD min lilla sötnos! sagt å gjort,, så nu har systrarna lindqvist /gustafsson likadan frisyr =D förutom att ja å bra mkt ljusare..
hon ringde dock imorse å grät i telefon, hon hade lyckats blivit sjuk,, igen! men ja sa att hon gärna får komma iaf,, hon har juh sett fram emot de så länge nu snuttan =)

och mitt lilla expriment gick mkt bättre än vad jag hade vågat hoppas på! började med avfärgning, måste plocka bort alla svarta + mörkbruna pigment i håret, å det är inte bara de kan jag lova,, lite roligt för man vet aldrig riktigt hur de kommer bli, så ska man tänka på hårets kvalite hela tiden så inte allt hår plötsligt rasar av :S de skulle va en katastrof i sånnafall!! sedan färgade ja in med en ljusbrun färg å la till lite slingor, å de blev kanon bra å min kund blev super nöjd! hur kul som helst! :D

efter en väldigt låång arbetsdag på jobbet va alla tre hungriga, men för trötta för att göra iordning mat, så de blev pizza :P men de va som att kasta pengarna i sjön iaf när de gällde ida & mig för jag åt knappt en fjärdedel utav pizzan likadant med ida haha jaja :P

image348


så nu ligger ida å sover å ja bloggar lite medans babe spelar guitar heroes :D mysig fredagskväll ^^ imorgon åker jag & niklas till mamma å sover där til söndan,, ska grilla imorgon! Mmm de ser jag fram emot! hehe älskar att äta grillat kött/kyckling,, påminner om sommaren..

så har min dag sett ut! hoppas ni har haft en trevlig fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0