ibland blir man besviken..

nu är de hårdträning inför gesällen kan jag lova!!! inte många veckor kvar :S
tycker de är jävligt dålig stil att man som modell backar ur när de är 5 veckor kvar,, säger visserligen att man kan komma men man vet att hon absolut inte vill,,, kul!! tack! det va den vänskapen det!
ibland blir man bara förbannad, lika mycket som man blir frvånad,,, hade verkligen sett fram emot å klippa å styla henne å framför allt träffa henne igen så att man kunde få lite rätsida på allting, men de va tydligen inte lika intressant,,, för hon mår så dåligt att komma ner hit när jag bor tillsammans med niklas.. och då erbjuder man sig att niklas kan få åka hem till sin mamma den natten,,, men egentligen behöver jag hans stöd mer än någonsin nu,,,  men som sagt, nu drar hon utomlands å jag får börja söka efter en ny model när de är mindre än 5 VECKOR KVAR!!!! tusen tack gumman,,, vet att du säkert skulle ställt upp men de är juh så jobbigt för dig? jaja ............


det gick bra med uppsättningen idag på Helena =) ska kika efter nå snyggt å sätta i som en extra touch bara hehe har inte bestämt mig än vad de ska bli.. =) nu märker man att träningstimmarna går åt,, å det är fort.. så den här å nästa månad blir de inte så mkt till lön haha för träningstimmarna är obetalda :P :P jävligt trist avtal handels har fixat, samma att man bara har rätt till 25 semesterdagar,, men de har ja att se fram emot nästa år, för nu till sommaren blir de ännu en somma utan någon ledighet, så 2 år utan semester :D snacka om att de kommer kännas lyxigt å va ledig i flera dagar i sträck nästa år! ;D hehe

ja å älsk firade ett år tillsammans igår... måste erkänna att de va mysigt, förutom att ja somnade i soffan av ren utmattning :P sjukt trött va ja på kvällen! men innan ja somnade gjorde jag iordning plankstek, guuud så gott de va!! Mmm me like a lot!! ;)

image347


nej nu sa jag gå å sova,, krypa ner i täcket å gosa lite med kissekatterna, Niklas sover redan :P
ha de fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0