frisör mässa i skövde

det var vad jag va på i lördags =) såg många snygga frisyrer, å även en hel del skit fula frillor oxå haha en alltid kul å komma iväg å se lite nytt! men de började dåligt måste jag erkänna, började med att första visningen va inställd! och det va första gången på 12,, hoppas inte de blir en trend, tråkigt när man komer dit i tid å vil se de visningarna så går det inte =/ för så stort va det inte inne på mässan så man kan fördriva tiden med å kolla på alla montrar..
sedan va den första visningen kass! skit bra underhållning kanske men som frisyr visning?? Nej Tack! sockervaddsfrisyrer & peruk? hallå är de det bästa de kunde komma på? bra dansare dock...
andra visningen va mycket bättre! en rullade det på bra,, väldigt blandat måste jag säga =) så svårt å säga va det är för frisyrer som är riktigt inne lr ute nu, för de finns något för alla stilar å det är riktigt kul å se :D

lägger in lite bilder från mässan,, enjoy!

första visningen (som var mer dans å ploj än frisyrvisning)
den va från warehouse





Andra visningen
den va såå mkt bättre!











Tredje visningen
revlon tro jag?
=)






fjärde visningen,
även den bästa enligt mig,, den hölls av Gocciani









Femte visningen
Mtarix









ja de va lite bilder från visningen/mässan i skövde =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0