det blir inte alltid som man tänkt sig

jag önskar att jag kunde göra mer, jag önskar att jag kunde kämpa mer, jag önskar att jag kunde orka mer,, men jag får hoppas att de lilla jag gör,, räcker till.. vill så gärna hjälpa..

jag är en person som tröttnar snabbt på saker å ting, jag behöver kärlek och uppskattning precis som vilken annan människa som helst. jag är en person som vill hinna göra tusen saker innan man blir för gammal å göra vissa saker. jag är en person som är osäker, men ändå viljestark. Vet att när jag väl går in för en sak så brukar ja lyckas med det. men ibland,, kanske det inte räcker till..


__________

imorgon är man ledig,, gott!! ska sova länge! men om ja känner mig själv kommer ja väl gå upp runt 9 å börja städa :P ska ta en joggingtur imorgon oxå hade jag tänkt, kanske sticka till jobbet å träna inför gesällen, men de känns väldigt ambitiöst :D på kvällen kommer Emelie å hennes kille hit å Charlotte kommer oxå :D hon har äntligen kommit hem!! :D så då blir de mys framför tvn med lite chips å dipp med grönsaker  ;) Inte helt fel! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0