sista matchen idag

sådär,, då var väl dömningen slut för i år,, iaf utomhus =D planen på kilsta idag va verkligen totalt förstörd,, va som att springa i en lergrop under hela matchens gång haha å nedrans va skitigt man blev ;) men sträckningen i ryggen kändes väldigt mycket idag :/ å den lyckades jag få när ja dömde igår i kristinehamn :P skulle ducka för en boll å knak sa de i hela ryggen,, sen fick ja lite ont :P

ikväll har ja å älskling varit lite rockstars ;) spelade lite guitar heroes hemma hos hans mamma =)
sen har vi varit lite duktiga å fått iordning lite i lägenheten så det känns skönt,, vill köpa så mycket mer så att allt blir klart!!! =D

så nu har jag fått min nya mobil oxå, & ja har bytt nummer,, skönt hihi ♥




MIn Nya Mobil
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0